Min gode vän

Innan jag började jobba på hyresnämnden hade jag nog aldrig sett en sådan här tidigare. Men när jag väl började använda den insåg jag hur användbar den är. Nu vet jag knappt hur jag ska kunna överleva utan den.
 
 
Jag talar givetvis om min lilla "plupp" som jag använder när jag ska bläddra bland papper. Vad smidigt det går när den sitter på fingret. I vanliga fall brukar jag fukta fingret eftersom jag har lärt mig att det då blir lättare att bläddra bland papper, men det slipper man med den här idealiske pluppen. Att jag sedan glömmer ibland att den sitter på fingret och ändå är på väg att slicka på fingret för att fukta det är en annan femma ...
 
Var kan man köpa den här sortens pluppar? Vet du det? För jag kommer definitivt att behöva dem när jag börjar abeta på byrån. Alla tips tas tacksamt emot!


Dagens citat:

"Bara för att du är paranoid, betyder inte det att de inte är ute efter dig."
(Okänd)


Ha det så bra!
Pluppiga kramar
Jessie