Hungerspelen-tårta

Ända sedan jag bakade min examenstårta har jag varit intresserad av att baka andra modellerade tårtor. Frågan är bara vilka. Jag sitter och spånar på en blodgivartårta som jag skulle vilja göra i december eftersom jag då har varit blodgivare i fem år. :-) Hur som helst blev jag mäkta imponerad (och även en smula avundsjuk) när jag såg följande bild i gruppen The Hunger Games på Google+:
 
Bilden är inte min, utan har som sagt hittat den på Google+
 
Vilken fantastisk vacker tårta! Det krävs verkligen talang för att åstadkomma en sådan. :-) Kanske kan jag lyckas med något liknande i framtiden. Om inte annat blir man sugen att testa, bara för att se om man lyckas eller inte. Om jag hade fått den tårtan skulle jag nog inte klarat av att äta den. Så fiiin!


Dagens citat:

"Det finns inga felaktiga svängar, bara oväntade vägar."
(Mark Nepo)


Ha det så bra!
Tårtiga kramar
Jessie