Inga kommentarer

Under den senaste veckan har jag fått mejlaviseringar om att jag har fått kommentarer till vissa av mina inlägg. Fast när jag sedan har loggat in för att godkänna dem har det inte funnits några kommentarer att godkänna.
 
 
Det är därför som de kommentarerna varken har dykt upp till respektive inlägg eller blivit besvarade. Jag ska försöka besvara kommentarerna per mejl istället. Vad detta kan bero på - att Blogg.se säger att de inte finns trots att de gör det - vet jag inte. Jag hoppas i alla fall att Blogg.se fixar det. Har hört av mig till dem angående detta, fast jag får kanske göra det igen. Tekniken har nog kommit in i en trotsålder - den gör precis som den själv vill.


Dagens citat:

"Underskatta inte värdet av att göra ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på allt som man inte kan höra, och bara ha det bra."
(Nalle Puh)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Katten Jones:

Verkar vara mycket problem med blogg.se just nu... Tråkigt. Kanske dags att byta portal?

Svar: Jo, det är end el problem. men nu visades i alla fall kommentaren! :-D Fast de gamla som kom under den här tiden när jag fick mejlaviseringar om dem men att de inte fanns när jag loggade in, är fortfarande borta :-( Det är ju lite tråkigt. Men men. Får hoppas att det funkar i fortsättningen nu. ;-)
Jessica