Så fel kan jag väl ändå inte se?!

När man ska kommentera blogginlägg kräver vissa bloggplattformar att man skriver in de tecken som man sett i en separat ruta för att bevisa att man inte är någon robot. Devote är ett exempel på detta. Nu följer jag i och för sig inte särskilt många Devote-bloggar, men nästan varje gång jag ska kommentera ett inlägg på en sådan blogg får jag ett meddelande om att jag har skrivit fel trots att jag är bombsäker på att jag har skrivit rätt. Se bara på det här exemplet:
 
Efter att man har klickat på "Skicka kommentar" ...
 
 
Åh! Jag tror att jag blir galen! Ser jag verkligen så fel eller kan det vara att det är Devotes system som helt enkelt inte riktigt fattar? Nu är det i och för sig inte hela världen, men man blir lika irriterad varje gång felmeddelandet dyker upp när man är säker på att man faktiskt skrev rätt ...


Dagens citat:

"Du kan inte nå tapperhet utan att gå via sårbarhet."
(Brené Brown)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Katten Jones:

Känner igen det där! Det måste vara någon bugg... Tråkigt dock för det gör att jag kan låta bli att kommentera just för att jag inte har tid att "krångla".

SV: Nu är det mindre än en vecka kvar till bröllopet! Galet! Men nervositeten sitter mest i att hinna med allt. Kommer säkert vara skitnervös när det är dags, även om det känns jättemärkligt att vara nervös för något man längtat efter, men inställningen är att det får gå som det går den dagen. Så onödigt att stressa upp sig för om maten är kall eller "tänk om jag snubblar" eller vad det kan vara. Däremot är vi båda som yra höns just nu!

Svar: Ja, det måste det ju vara och tyvärr blir det samma sak för mig. Många gånger känner jag att jag inte orkar kommentera just för att den här kontrollen finns och risken finns att det blir krångel. :-(
Gud vad spännande! :-D Inte alls långt kvar nu ju. Ja, det är bättre att försöka ta det lugnt och ta allt som det kommer. :-) Ni tjänar inget på att stressa upp er. Bröllopet kommer säkert bli fantastiskt! Jag var inte alls nervös förrän vi båda stod utanför kyrkan och väntade på att få gå in. Då blev jag sjukt nervös! Er dag blir säkert så fantastisk som ni vill att den ska bli :-) Det viktigaste är ändå att ni har varandra och att ni blir man och hustru (för just det är ju själva poängen med att gifta sig!). :-)
Jessica