Småkuliga test

På Google+ är jag med i gruppen The Hunger Games och då och då dyker det upp fantastiskt roliga bilder. Bland dessa bilder fanns de här två testen som du kan se längre ned i inlägget. Barnsligt eller ej - för skojs skull gjorde jag testen och detta blev mina resultat. Testen är roligare om man har läst böckerna/sett filmen eftersom man då vet vilka de olika personerna är.
 
 
Första gången när jag gjorde det här testen fick jag resultatet
 
I slept with Finnick at the cornucopia because I was horny.
 
Hmm ... I och för sig låter det logiskt. Det fanns de som "knivhögg X eftersom han/hon är min bästa vän". I böckerna framställs dessutom Finnick som extremt vacker och snygg. Men ändå. Jag har inga speciella tankar eller känslor för den här Finnick. Till en början irriterade jag mig faktiskt på honom.
 
 
Första gången när jag gjorde det här testet fick jag resultatet:
 
I'm from D4. I volunteered. I'm allies with Peeta. My lover is Marvel. I was victor!
 

Då valde jag att benämna min hårfärg som blont, fast det är ju inte hela sanningen. De flesta vill säga att jag är rödhårig, men det är inte heller hela sanningen. Jag är faktiskt rödblond, så egentligen borde jag vara "allies with Rue". Jag borde inte heller vara "victor". För mina ögon är inte enbart gröna. De är melerade och i mitt fall innebär det att de är grönblå, där grönt dominerar. Fast vissa dagar ser man det blå mer! :-) Jag älskar blått. ^^ Hur som helst, mitt svar borde därför egentligen vara "I was killed by a natural disaster". Hmm ... *rynkar på näsan samtidigt som jag skeptiskt stirrar på datorskärmen* Vet inte om det var ett så mycket bättre resultat ...
 
Vilka resultat får du? :-)


Dagens citat:

"Om plan A inte fungerade; alfabetet har 28 bokstäver till."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Cherry:

På den första fick jag Hugged Thresh in the water because I've dreamed about it all my life. Står deamed men jag gissar att de ska vara dreamed? :p På den andra fick jag I'm from D5 I'm allies with Katniss my lover is CHCF, I volunteered and was killed by a weapon.

Svar: Jaha, jag har inte ens reflekterat över att det står fel. Men jo, om man tittar på vad de andra skrev i gruppen på Google+ ska det vara "dreamed". Stackare, så du fick inte heller överleva? :-P
Jessica