Kanske finns det hopp för mig ändå

En av novellerna i min novellsamling på Kapitel1 har fått en kommentar. Varje gång jag ser att jag fått en kommentar, klickar jag mig till den med skräckblandad nyfikenhet. Vad har personen tyckt om det jag har skrivit? Håller jag måttet?
 
 
 
Novellen som fick kommentar den här gången, är en av de noveller som jag från början publicerade som kortare texter här på bloggen i kategorin Ögonblick. Novellen döptes efter rubriken som originaltexten fick på bloggen - Avskyvärd kamp. Så här tyckte personen som kommenterade novellen:
 
"det finns något ärligt och rått i den här texten som griper tag i mig. Du skriver med känsla. Bra jobbat!"
 
Kanske finns det hopp för mig och mitt skrivande. :-) Jag brukar aldrig tycka om det jag själv skriver, eftersom jag alltid tycker att alla andra skriver bättre. Jag får nog försöka ändra inställning. Jag är nog bättre än vad jag själv tror. :-)


Dagens citat:

"Den som köper onödiga saker stjäl från sig själv."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie