Mer mustach åt folket!

Jag blir verkligen imponerad av hur duktiga vissa är på att göra videoklipp. Ta Simon Lussetti som exempel. Han är så ambitiös att han klonar sig själv då och då. Och så brukar han vara rolig. Själv kommer jag aldrig kunna åstadkomma något så ambitiöst i videoinlägg. Jag är glad över att jag lyckades förmedla mina tankar någotsånär i mina egna försök till videoinlägg.
 
Hur som helst, förra vintern gjorde Simon och Clara en julkalender och där blev jag introducerad för Mustach man (eftersom jag inte hade sett Simons andra videor, blev detta vårt första möte). Så du kan nog vänta dig att jag kommer tipsa om roliga mustachklipp framöver. :-D
 
I klippet nedan måste man ha tillräckligt med tålamod och vänta till slutet. Då dyker han upp. ;-) Detta är kanske inte det allra roligaste klippet, men slutet fick mig att dra på smilbanden. :-)
 
 
 


Dagens citat:

"Inget gör oss så ensamma som våra hemligheter."
(Paul Tournier)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie