If I was a rich girl

Bokbloggsjerka: Vad skulle du göra om du plötsligt blev fem miljoner kronor rikare?
 
Det är alltid lätt att i teorin bestämma vad man skulle ha gjort med en sådan summa. Om man sedan i praktiken gjort verklighet av teorin, är en annan sak. Fast nu ska jag inte vara så negativ. :-)
 
Först skulle jag ha diskuterat med älsklingen vad vi skulle göra med beloppet, men förmodligen hade vi investerat en del. Ett hus hade inte varit dumt. ^^ Sedan hade jag velat betala av våra lån, så att vi hade blivit av med dem. En del av det som hade varit kvar efter det skulle säkert sparas undan. Det är alltid bra att spara.
 
 
 
Men resten då? Såvida inte allt gick åt för att köpa det där huset. Som det ser ut nu skulle jag faktiskt inte köpa böcker (chockerande, eller hur?) eftersom jag har redan rätt många olästa här hemma. Eller, möjligtvis hade jag velat köpa Till offer åt Molok och Som James Dean, fast snyggare. Sedan hade det fått räcka. Tills vidare.
 
Vad skulle du ha gjort om du blev fem miljoner kronor rikare?


Dagens citat:

"Om du inte kan förändra omständigheterna, förändra ditt perspektiv."
(Okänd)


Ha det så bra!
Miljonkramar
Jessie