Jag älskar dig

Innan jag förstod hur mäktiga och betydelsefulla de tre små orden "Jag älskar dig" är, gjorde jag precis som de flesta och slängde begreppet omkring mig lite hur som helst. Det gör jag inte längre. Jocke lärde mig den verkliga betydelsen. Han lärde mig hur starka orden är. Det var tack vare honom som jag förstod att jag verkligen älskar min make. Nu är det väldigt få som får höra att jag älskar dem.
 
Jag har börjat så smått att se på Simon Lussettis videoinlägg och nej, jag älskar inte honom. Vad tror du om mig? Däremot har han gjort ett roligt inlägg på just temat "Jag älskar dig". Jag tyckte i alla fall att det var roligt. :-)
 
 
 


Dagens citat:

"Det är inte lyckliga människor som är tacksamma. Det är tacksamma människor som är lyckliga."
(Okänd)


Ha det så bra!
Älskande kramar
Jessie