Mitt klotter

Om jag har penna och papper till hands när jag pratar i telefon, är det mer regel än undantag att jag klottrar något. Enkelspårig och förutsägbar som jag är, blir det alla samma sak. Hjärtan.
 
Jag vet inte varför det blir just det. På gymnasiet var det någon (jag minns inte vem) som föreslog att det var för att jag var kär. "Problemet" var bara att jag inte var kär just då. Ändå klottrade jag hjärtan.
 
 
 
Kan det vara för att jag inte är konstnärligt begåvad (när jag ritar kan man tro att det är ett barn som gjort det) och att hjärtan är lätta att rita? I och för sig är jag kär nu, men jag tror inte att det har med det att göra. Jag har ju klottrat hjärtan i flera år - även när jag inte var kär.
 
Vad brukar du klottra?


Dagens citat:

"Just när larven trodde att livet var slut, förvandlades den till en fjäril."
(Okänd)


Ha det så bra!
Klottriga kramar
Jessie