Nämn en TV-serie som ... Del 10

10. Nämn en skådespelare som startade sin karriär i ett annat forum och senare överraskade dig med sitt skådespeleri i en TV-serie.
 

*tänker så det knakar*
Jag kan inte komma på att jag har varit med om det vid något tillfälle. Däremot har jag upplevt det motsatta - en skådespelare som senare överraskade mig i ett annat forum. Nu var det i och för sig ingen skådespelare som jag sett i en TV-serie (om man inte räknar miniserien Snapphanar), men skådespelare som skådespelare (läs: man tager vad man haver).
 
 
Personligen tycker jag att Anders Ekborg är en bra och duktig skådespelare och utöver det är han även bra på att sjunga :-) Jag blev mäkta förvånad när han deltog i Melodifestivalen 2010 med låten The Saviour. Synd att han inte vann.


Dagens citat:

"Lita på dig själv. Du vet mer än vad du tror."
(Benjamin Spock)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Katten Jones:

Bob Jovi! Blev rätt förvånad första gången jag såg honom i Ally McBeal :)

Svar: Aha. Där ser man :-) har i och för sig sett Josh Groban nyligen i The crazy ones, men tyckte att han var med så lite, så jag kunde inte riktigt få någon uppfattning huruvida han passar att skådespela.
Jessica