Nämn en TV-serie som ... Del 11

11. Nämn en TV-serie som du gärna vill börja titta på i framtiden.
 
Tja, jag har hört att både House of cards och Suits ska vara två bra serier, så de finns på min mentala vill-se-lista.
 
 
En annan serie som jag också skulle vilja titta på är Tru Calling, där Eliza Dushku har huvudrollen. Jag gillade hennes prestation som Faith i Buffy och Angel och jag har dessutom hört att Tru Calling ska vara bra.
 
 
Ytterligare en serie som jag skulle vilja se, är Ally McBeal. Inte för att serien har fått särskild bra kritik, utan för att jag har hört att Josh Groban har visat sig i serien. :-)
 
Alla skäl är bra utom de dåliga. ;-) Vilka serier skulle du vilja se på?


Dagens citat:

"Du har makten över ditt sinne – inte det som sker utanför. Inse detta och du kommer att finna styrka."
(Marcus Aurelius)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie