Nämn en TV-serie som ... Del 12

12. Nämn en TV-serie som du fick sluta titta på för att den var så dålig.
 
Jag väljer att inte ta med serier där jag endast sett första avsnittet av och därefter valt att inte se mer, utan den här uppräkningen avser serier som jag slutat se på efter x antal säsonger eller avsnitt.
 
Egentligen vet jag inte om Prison Break räknas. När jag såg på den första gången, slutade jag titta på den efter tre säsonger eftersom jag tyckte att serien gick överstyr. Fast precis som du antagligen misstänker i och med att jag skrev "första gången", gav jag serien en ny chans när jag fick den på DVD i present. Då hade jag inte hjärta att vägra se den och andra gången såg jag samtliga fyra säsonger samt den avslutande filmen. I mina ögon är den första säsongen den bästa av dem.
 
 
En annan serie som jag slutade se på och inte har gett en andra chans, är Förhäxad. OBS! Varning för spoiler! Motvilligt gick jag med på att Prue dog (när Shannen Doherty valde att lämna serien), men när systrarna sedan fejkade sin död, då tappade jag intresset helt.
 
 
Nyligen slutade jag titta på Revenge. Jag gillade den första säsongen - där fanns potential - men nu går den mer och mer överstyr och när jag bara sitter och suckar eller hellre leker med paddan än ser på serien, då är det dags att sluta titta.


Dagens citat:

"Lägg förnuftet åt sidan och tro för en gångs skull."
(Laleh)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie