Nämn en TV-serie som ... Del 13

13. Nämn en TV-serie som har fått dig att gråta flertalet gånger.
 
*tänker så intensivt att det börjar lukta bränt*
 
En TV-serie som fått mig att gråta flertalet gånger ... Flertalet gånger vet jag inte om jag vill hålla med om, men åtminstone vid ett tillfälle har femte säsongens sista avsnitt i Buffy fått mig att gråta, likaså ett av den sista säsongens sista avsnitt i Dawson's creek. Varför jag började gråta till dessa avsnitt kan jag inte avslöja utan risk för spoilers. Däremot kan jag förtydliga att när det gällde avsnittet i Buffy, var det för Spikes skull som jag grät. Det var så synd om honom!


Dagens citat:

"Ta ett djupt andetag. Kliv in i det innevarande ögonblicket och fråga dig själv: Vad är viktigt denna sekund?"
(Greg McKeown)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Katten Jones:

Jag gråter ofta till serier. Lever mig in mycket och väldigt lätt så känner mycket med karaktärerna. Gråtit till Buffy och Firefly, Game of Thrones, Supernatural (varenda gång jag ser om den) och Vänner. Bland andra ;)

Svar: Där ser man :-) jag gråter mest till filmer och böcker. Men det är inget fel i att gråta mycket :-) det är ju bara ett bevis på att de som skapat serierna, filmerna eller böckerna har lyckats :-) i alla fall i mina ögon.
Jessica