Nämn en TV-serie som ... Del 14

14. Nämn den senaste TV-serien som du tittade på.
 
Den här frågan kan tolkas på två olika sätt och därför kommer jag ge två olika svar.
 
Den serie som jag senast sett alla avsnitt ur senaste säsongen av är The walking dead som jag och älsklingen ser på tillsammans. Serien handlar om en grupp människor som försöker att överleva i en värld som numer består av zombies.
 
 
En annan serie som jag håller på att se på när jag får lite tid över är Lilla huset på prärien. Är inne på andra säsongen och fylls av nostalgi. :-) Under min semester blev det inte mycket tittande, men jag antar att jag kommer få mer tid till det nu under hösten. :-)


Dagens citat:

"Om du kan bli vän med dig själv, behöver du aldrig vara ensam."
(Maxwell Maltz)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie