Lucka 19: Berätta om en plats du absolut vill besöka innan du dör

"absolut vill" låter så ... tvunget och har en släng av "högsta önskan" i sig. Så starka känslor för en plats har jag inte, men däremot skulle jag gärna vilja besöka Frankrike och i första hand Paris. Jag har aldrig varit där och under de sex år då jag pluggade franska i skolan, byggdes ett intresse upp för detta land.
 
Utsikten från planet på väg till Rom sommaren 2011!
 
Det hade som sagt varit kul att besöka Frankrike/Paris, men det gör inget om det inte blir så. :-) Jag är nöjd ändå. Vi åkte ju till Rom på vår bröllopsresa och på gymnasiet åkte min klass till Bryssel. :-) Och det är ju inte fy skam!


Dagens citat:

"Misslyckande är inte rätt ord. All kreativ utveckling handlar om att upptäcka vad som inte fungerar."
(Harold Kroto)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie