Många bollar i luften

Tidigare har jag sagt att jag har försökt mig på parallelläsning, men att jag har kommit fram till att det inte är något för mig. Om jag minns rätt var förvirring ett argument. Det är aldrig kul att ha fel och det är därför som det tar emot att göra följande erkännande: Jag hade fel. Parallelläsning fungerar visst för mig.
 
 
 
För mig är tricket att läsa olika saker vid olika tillfällen. Exempelvis har jag en bok vid sängen och en bok som får följa med mig till och från jobbet. Tydligen hajar min hjärna detta (olika läsning vid olika tillfällen) och ställer om sig direkt vid behov. Här förekommer ingen förvirring här inte. ;-)
 
Tänk vad mycket positivt det medför! Jag kan läsa i lugn och ro i sängen utan att behöva vara rädd för att glömma boken hemma. En fullkomligt revolutionerande fantastisk idé! *sitter och funderar på hur man kan ta patent på strategier*


Dagens citat:

"Om du vill ha allt, önska dig inget. Då kommer allt till dig."
(Swami Satchidananda)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie