Nämn en TV-serie som ... Del 2

2. Nämn en serie som du aldrig skulle kunna missa ett avsnitt av.
 

Aldrig och aldrig ... Inte för att jag är så besatt att jag inte skulle kunna missa ett avsnitt, men jag har blivit väldigt förtjust i Game of thrones - japp, ännu en serie som egentligen inte borde vara min grej. Men det är det. Man vet aldrig vad man kan förvänta sig, eftersom det hela tiden sker oväntade vändningar (och huvudkaraktärer dör till höger och vänster). Och intrigerna! Jösses ... Där ter sig mina egna försök till intriger i The Sims 3 som löjliga.
 
 
Under tiden som älsklingen har varit borta, har jag inte sett på Game of thrones i och med att vi ser på den tillsammans. Fast det ska vi råda bot på när han har kommit hem. :-)
 
Trots att jag gillar Game of thrones, skulle jag faktiskt kunna sluta se på den här och nu. Visst skulle det vara tråkigt att inte se klart på den, men det finns viktigare saker här i livet än TV-serier. Man överlever utan dem. :-)


Dagens citat:

"Vänd ansiktet mot solen, så faller skuggorna bakom dig."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie