Nämn en TV-serie som ... Del 4

4. Nämn en skådespelare som skulle kunna få dig att INTE vilja titta på en TV-serie.
 
Ett verkligt exempel: Ashton Kutcher. När jag fick veta att han skulle ta över efter Charlie Sheen i 2 ½ män, slutade jag följa serien. Att jag sedan sett några enstaka avsnitt då jag har varit uttråkad, är en annan sak. När man är uttråkad och det inte finns något annat att se på, fungerar nästan vad som helst. Att jag har sett serien vid dessa tillfällen betyder inte att jag har tyckt om det jag har sett. Ärligt talat är det endast en film som jag har tyckt om av alla de filmer och serier där Ashton Kutcher är med i som jag har sett. Jag blev själv väldigt förvånad över detta, men The butterfly effect är bra, trots huvudrollsinnehavaren. Om det beror på Kutchers skådespelartalang (kanske snarare brist på sådan) eller att de övriga produktioner han varit med i har varit skit, ska jag låta vara osagt. Det är upp till var och en att bedöma.
 
 
Andra skådespelare som skulle kunna få mig att inte vilja se en serie är (bara för att nämna några) Hugh Grant, Sandra Bullock, Julia Roberts och Matthew McConaughey. Dessa fyra är skådespelare som jag har svårt för och kan få mig att vilja stänga av filmer som jag ser på.


Dagens citat:

"Ersätt rädslan för det okända med nyfikenhet."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie