Väntetid? Vilket trams!

Bokbloggsjerka: Hur länge väntar du innan du påbörjar en ny bok?
 
Vanligtvis brukar jag vänta till i alla fall nästa dag, eftersom jag nuförtiden läser när jag ska till och från jobbet samt innan jag ska sova. Fast om jag vet med mig att jag kommer läsa klart boken när jag är på väg till jobbet, kan det hända att jag är förutseende och har med mig en extra bok. Men oftast brukar jag försöka skriva om boken innan jag påbörjar en ny, vilket jag då vanligtvis passar på att göra på vägen hem. Därav blir det till att vänta till nästa dag, men inte en dag längre! Sådant som väntetid har man inte tid till när det finns över 1.000 stycken böcker på ens "vill-läsa-lista".
 
Hur länge brukar du vänta innan du börjar på en ny bok?


Dagens citat:

"Jag har ingen särskild begåvning. Jag är bara passionerat nyfiken."
(Albert Einstein)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie