Var det här allt?

Nu har jag och älsklingen också varit på det omtalade Gekås i Ullared - varuhuset som Kanal5 har en serie om då och då. Visst var det stort och rätt mycket var billigt, men för mig var det i övrigt också vilket varuhus som helst. Varför vissa personer är så fascinerade av det här varuhuset, kan jag inte förstå.
 
Älsklingen hämtade upp mig efter jobbet en fredag och sedan bar det av mot Ullared. På det sättet slapp vi en massa köer, men jag förvånades ändå över att det trots det var rätt många besökare där. Mest barnfamiljer.
 
Vi hittade en del saker som vi har letat efter. För mig var mitt fynd en skinnjacka av fuskskinn för 99 kr :-) Och så var jag "tvungen" att köpa ett par förpackningar av det omtalade bakplåtspappret. Fast jag är inte helt säker på att det verkligen var så värst billigt i jämförelse med andra butiker ...
 
 
Jag kan tänka mig att åka dit fler gånger, men då får det bli direkt efter jobbet (vilket älsklingen också föreslog). Då slipper man de värsta köerna. :-) Och nej, vi träffade varken Ola-Conny eller Morgan. Fast det gör inget. Jag har redan träffat Ola-Conny i ett annat sammanhang i somras. :-) Dock är det en annan historia ...


Dagens citat:

"Behovet att imponera på andra är orsaken till hälften av världens lidanden."
(Vernon Howard)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie