Nu har jag gått över till den onda sidan

Nu är det officiellt. Jag har blivit en "sådan där". En som jag sade att jag aldrig skulle bli. Jag har övergivit min lilla tåliga Nokia och skaffat mig en tafs-telefon. Vart är världen på väg ..?
 
 
Tack vare (eller kanske snarare på grund av?) paddan här hemma, har jag börjat vänja mig vid tafs-tekniken. Och det finns fördelar. Ta bara alarmfunktionen som exempel. Nu kan jag ha olika alarm och välja om det ska vara återkommande och om alarmet ska gälla vardagar, helger m.m. Jag får inte ont i fingrarna av att skicka sms. Med Nokian fick jag sådan värk att jag var tvungen att ta pauser.
 
Fast jag vidhåller fortfarande att tafs-telefoner är läskiga. Det är hur svårt som helst att skriva sms! Mina fingrar är för stora och ändå är min telefon en jätte jämfört med lilla söta Nokian.
 
Vi får se hur det här går ...


Dagens citat:

"Fall sju gånger, stå upp åtta."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie