Snart är det jul här i vårt hus ...

Förra året hade jag inte mycket julstämning i kroppen, så jag hoppas att det blir andra bullar det här året. :-)
 
Om inte annat kan jag alltid kika på den här artikeln med massor av julinspiration. ;-) Det var älsklingen som mailade mig länken och tyckte att det tredje förslaget passade mig: en julgran gjord av böcker!
 
En "drogad" tomte som jag såg i en affär ett år.
 
Både ja och nej. Visserligen hade det garanterat varit snyggt med en sådan gran och med tanke på bokmängden här i lägenheten, hade vi nog kunnat göra en riktig ståtlig gran. Fast risken hade varit stor att böckerna hade kunnat ta skada. :-( Och det hade varit en katastrof!
 
Jag gillade det där tipset med att pudra tomtespår, fast dessvärre skulle vi inte kunna göra det. :-( Ninjan skulle slicka i sig det direkt.
 
Vilket av tipsen tyckte du bäst om? :-) Eller har du kanske något eget tips?


Dagens citat:

"Kriser erbjuder oss möjligheten att göra sådant som vi tidigare inte kunde göra."
(Rahm Emanuel)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie