Imponerande prestation

De enda gångerna som jag har använt mig av löpband var på gymnastiklektionerna på gymnasiet och när jag och älsklingen var på Varbergs kurort på vår treåriga bröllopsdag. Fast det räcker gott och väl. För min del är det mer ansträngande att springa på löpband jämfört med att springa "på vanligt sätt", eftersom jag hela tiden får koncentrera mig på att hålla mig kvar på löpbandet.
 
Därför blir jag imponerad av mannen i klippet här nedan. Om jag skulle försökt mig på samma sak, hade jag sannolikt ramlat omkull redan innan jag hade hunnit börja. Ifall du vill veta vad jag menar, föreslår jag att du kollar på klippet. Undrar om det är något mål att ha - att bli lika skicklig på löpbandet som honom? Det tål att tänkas på. ;-)
 


Dagens citat:

"Varje generation skrattar åt det gamla modet, men följer slaviskt det nya."
(Henry David Thoreau)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie