Är du med och räknar steg?

Under min tid på hyresnämnden deltog jag i två stycken stegtävlingar tillsammans med mina dåvarande arbetskamrater. Då och då händer det att jag fortfarande får mail från anordnaren och i augusti fick jag ett mail om att det är dags för Korpens stegtävling igen - 15 september till 12 oktober.
 
 
Eftersom vi är för få på jobbet och det inte är säkert att min chef ändå hade varit intresserad, kommer jag inte att delta officiellt i tävlingen. Däremot hade jag tänkt att ändå räkna steg under den här perioden och hoppas att du vill göra mig sällskap, så vi kan sporra och peppa varandra. :-) Åtminstone i slutet av perioden kommer jag redogöra för hur många steg det har blivit för min del.
 
Vad säger du? Är du med på att räkna steg med mig? :-)


Dagens citat:

"Livet fortsätter ge dig samma utmaningar om och om igen - tills du lär dig. Om du ser ett mönster, sök lärdomen."
(Karen Salmansohn)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie