Nämn en TV-serie som ... Del 17

17. Nämn en TV-serie som du önskar att du aldrig tittat på.
 
Oj då ... Man skulle kunna tolka det på två sätt - en positiv synvinkel och en negativ. Jag väljer att börja med den negativa vinkeln.
 
Scrubs är en serie som jag förvisso inte sett varje avsnitt av, men som jag gott hade kunnat vara utan. Samma sak med Family guy. I mina ögon är båda serierna så fruktansvärt löjliga (mer än vad som är rimligt för komediserier) och mycket av det som förekommer förstår jag inte varför de har tagit med. Dock respekterar jag de personer som väljer att se på och tycker om dessa serier.
 
 
Om man ska se påståendet från den ljusa sidan, önskar jag att jag aldrig sett Veronica Mars och Game of thrones tidigare, för då hade jag fått möjligheten att se dem för första gången nu! Med det menar jag att det är en speciell upplevelse att se så bra serier för första gången. :-) Jag längtar till nästa säsong av Game of thrones.


Dagens citat:

"Framgång når dem som inte är alltför upptagna med att söka den."
(Henry David Thoreau)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie