Porträttbildsfotografering

När Cherry ändå var nere i Falkenberg och gjorde stan osäker, ställde hon gärna upp på att ta en porträttbild på mig som jag kan skicka in till förlaget ihop med min presentation. Jag har inte kommit någonstans på min författarpresentation, men jag tar en sak i taget. Dock kommer jag inte skicka in något förrän jag fått läsa avtalet. Det skulle kommit i förra veckan, men i skrivande stund har det ännu inte kommit.
 
Jag är fortfarande nervös och vet inte riktigt vad som är viktigt att veta om mig. Fast jag kommer säkert komma på något. Det gäller bara att slå bort tanken på att det kommer vara rätt många som ska läsa den där presentationen ...
 
Cherry lyckades ta en extremt sexig bild på mig när vi var ute på promenad:
 
 
 
Jag känner redan på mig att mitt snygga nylle kommer göra dundersuccé i antologin! Tror du att förlaget kommer tycka detsamma? ;-D


Dagens citat:

"Töm ditt sinne på framtid och förflutet, så att det kan fyllas av nuet."
(Steve Taylor)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie