Dag 1: Jag [30 dagar]

Förra året skrev jag en kort sammanfattning om mig själv, som du kan läsa här.
 
Vad kan vara roligt att mer veta om mig? Jag är en mycket envis person och ibland kan jag själv bli irriterad på min egen envishet. Framförallt när jag håller fast vid saker och ting av ren princip. Exempelvis om jag har sagt att jag tänker eller inte tänker göra en viss sak. Ju mer någon tjatar på mig om att göra det motsatta, desto mer håller jag fast vid det jag har sagt. Jag tror att det i grunden beror på att jag vill visa att jag gör det jag själv vill - oavsett vad andra tycker.
 
 
Jag har förvånat mig själv genom att inse att jag tycker att det är kul att träna! Då syftar jag inte bara på zumban (som är superkul). Visst, jag känner mig inte alltid peppad att gå på passen - men jag gör det och efteråt känns det så himla skönt. Extra kul är att märka att jag faktiskt har gjort framsteg i vissa avseenden! :-) Haha, jag trodde aldrig att jag skulle bli en träningsmänniska ...


Dagens citat:

"Ett träd vars stam är grov som ett famntag har vuxit ur ett litet strå."
(Lao Zi)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie