Dag 3: En person jag kan berätta "allt" för [30 dagar]

Utan tvekan är det älsklingen. Han är inte bara personen som jag är förälskad och kär i, utan han är faktiskt även min närmaste vän. Jag vet att det låter klyschigt, men det är sant. Vi har roligt ihop och jag vet att jag kan vända mig till honom om det skulle vara något. Han har troget stått vid min sida nu när jag har mått dåligt, trots att jag har avskärmat mig själv från omvärlden. Han vet när jag behöver en kram eller behöver bli uppmuntrad. Det har hänt mer än en gång att han spontant överraskat mig med små och kärleksfulla gester. Bara för att han har vetat att jag har behövt det just då. Jag uppskattar det och honom så fruktansvärt mycket. <3
 
 
Ända sedan vi från början fick kontakt med varandra, har jag tyckt att han har varit speciell. Jag kunde aldrig drömma om att han och jag skulle dela våra liv med varandra. Men det blev så! För mig är det som att ha vunnit den högsta vinst som finns att vinna. <3
 
Tack älskling för att du finns i mitt liv.


Dagens citat:

"Visst verkar det alltid vara så, att vi inte inser vad vi har förrän det är borta."
(Joni Mitchell)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie