Dag 6: Hit vill jag åka [30 dagar]

I december förra året besvarade jag en liknande fråga här.
 
 
Egentligen trivs jag bra där jag är, men visst hade det varit roligt att få besöka Frankrike, England eller Irland. Frankrike, därför att jag under tiden som jag läste franska i skolan nästan höll på att bli frankofil. Att jag är nyfiken på England beror på att jag dels gillar brittisk engelska, dels har sett en del av landskapet på TV så många gånger att det hade varit roligt att få se det i verkligheten. Och så var det Irland. Precis som med England har jag sett en del av Irland på TV, men också läst om detta vackra landskap (Nora Roberts gillar att skriva om Irland). Jag är helt enkelt svag för vacker natur.


Dagens citat:

"I dag har jag lärt mig att livet inte blir riktigt som man tänkt sig. Då är det bättre att följa med livet."
(Laila Bagge)


Ha det så bra!
Resande kramar
Jessie