Hur droger påverkar en

Tanken med den här videon är god, men tyvärr är den lite för rolig för att man helt och hållet ska kunna ta den på fullt allvar. :-( Du får själv avgöra vad du tycker.
 
 
Jag har aldrig testat droger och har heller aldrig varit sugen. Antagligen har det mest berott på min rädsla för hur stor skada olika droger kan göra på ens kropp. Jag menar, jag har hört att vissa droger kan ge en psykoser flera år efteråt! Om det verkligen stämmer kan jag inte svara på, fast vem skulle vilja ta risken ..?
 
Om det nu finns ett uns sanning i videon, känner jag mig definitivt inte sugen på att testa. Det verkar bara jobbigt att uppleva det som han gör i videon. För att inte säga livsfarligt! I en sådan situation är det ju inte bara sitt eget liv man riskerar. Man kan utsätta även andra för fara.


Dagens citat:

"Den som besitter den kraften att kunna se in i sig själv utan att vända bort blicken, och handla därefter, han kommer att nå sin bestämmelse."
(Zi Si)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie