Lussespermier, lussesnoppar, lusseglass ...

Jag är trött på lussebullarnas traditionella form och därför har jag försökt göra andra former. De första åren blev det mycket lussekatter, lussegrisar, lussekaniner och lussehundar. Dock tyckte älsklingen att dessa liknade troll ...
 
Alla ser väl att det är en kanin med korta öron?
 
En äkta lussekatt!
 
I år ville jag göra något annat och då blev det följande;
 
 
Älsklingen tyckte att det såg ut som spermier, mina föräldrar föreslog snoppar, Hanan undrade om det var glassar och Cherry tyckte att det liknade snögubbar. Vad tycker du att det ser ut som?
 
...
 
Tomtar, såklart! Jag förstår inte varför alla alltid ska mobba mina lussebullar. Vad för ont har jag gjort för att förtjäna det? Nästa år tänker jag göra snoppar, så får de som de vill. Fast då tror de kanske att jag har gjort hästar ...
 
Med det här inlägget, vill jag önska dig en riktigt GOD JUL!
 


Dagens citat:

"Man måste våga ta hand om livet och våga följa sina drömmar."
(Laleh)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie