21 påståenden om mig

I ett inlägg hos en av bokbloggarna jag följer, hittade jag den här enkäten. När jag försökte hitta källan till enkäten insåg jag att varenda en som jag klickade mig in till, i sin tur länkade till någon annan. Nåja, jag nöjer mig därför med att länka till Boktok73 och svara på enkäten.
 
 
 
Jag heter Jessica
 
Jag är för tillfället på jobbet, men vill egentligen åka hem.
 
Jag är bra på att skjuta upp saker jag behöver göra.
 
Jag tycker inte om tågförseningar och kyla.
 
Jag är dålig på att hålla växter vid liv.
 
Jag läser det mesta jag får tag i.
 
Jag gillar när våra vilda lejon vill ligga i ens famn och kela.
 
Jag sjunger inte - jag ylar.
 
Jag älskar min familj, bestående av älsklingen och vilddjuren.
 
Jag är inte speciellt bra på att hålla mig borta från onyttigt.
 
Jag föredrar sommar framför vinter.
 
Jag tycker om att vara med älsklingen.
 
Jag är beroende av älsklingen, böcker, chips, choklad och chailatte.
 
Jag har på mig mina glasögon varje dag.
 
Jag dricker inte alkohol.
 
Jag lyssnar på för mycket strunt.
 
Jag blir arg på personer som inte kan visa respekt för andra.
 
Jag blir rädd av min chef ...
 
Jag önskar att fåntratten blir frisk igen.
 
Jag är pinsamt dålig på att uppfostra våra vilddjur.
 
Jag är uppväxt i stadsdelen Hyllie i Malmö.
 
Hur skulle dina svar se ut?


Dagens citat:

"Så här är det. Så här borde det vara. Avståndet mellan de två och hur mycket jag tror på det avståndet, är exakt lika med min subjektivt upplevda smärta."
(Björn Natthiko Lindeblad)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie