Felkonstruktionen slår till igen

Att delta i passen på gymmet har, som jag tidigare har berättat, bekräftat mina misstankar om att jag är felkonstruerad. Ta zumban som exempel. Oftast klarar jag inte av att göra både ben- och armrörelser samtidigt. När jag försöker lägga till armrörelser, slutar benen göra det de ska. Hur lyckas alla de andra få till det? Vad är hemligheten?
 
Något annat som också är fullkomligt omöjligt för mig, är den övning som vi brukar ha som uppvärmning inför cirkelpassen där man ska snurra armarna åt olika håll. Haha, där om något brukar min hjärna låsa sig totalt och det slutar med att jag snurrar armarna åt samma håll. Jag tror att jag bara har fått till det en enda gång.
 
 
Ytterligare en felkonstruktion är mina axlar. Oavsett hur jag än försöker, klarar jag aldrig av att få väskor att stanna kvar på mina axlar. Gång på gång trillar de av och ibland kan det vara riktigt irriterande.
 
Känner du till någon verkstad som kan åtgärda dessa fel? Eller tror du loppet är kört för min del?


Dagens citat:

"Andra människor och saker kan hindra dig för stunden. Du är den ende som kan göra det för alltid."
(Zig Ziglar)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie