I år blir det ännu mer kärlek!

Förra året deltog jag i Falkenbergs första pridefestival och det var en väldigt rolig dag! Det är en dag som jag kommer minnas länge och med glädje. :-)
 
Från förra årets pridefestival i Falkenberg. Dags för paraden!
 
I år vill inte Halmstad och Varberg vara sämre, så nu tänker de också anordna egna pridefestivaler. Det tycker jag är roligt. :-) Förhoppningsvis kommer jag kunna gå på samtliga tre, men jag ska i alla fall se till att gå i Falkenberg - för givetvis blir det festival i år igen!
 
 
 
Om du också är intresserad av att gå på Hallands olika pridefestivaler, är det dessa datum som gäller:
 
 
Jag hoppas att vi ses då (åtminstone någon av dagarna). :-)


Dagens citat:

"Jag tänker aldrig i förväg, utan lever för stunden."
(Loa Falkman)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie