När man vet att man gör något för mycket

Efter att ha lyssnat på tjugonde (och för närvarande sista) avsnittet av deckarpodden, insåg jag att jag antagligen har lyssnat för mycket på den podden. Hur vet jag då det? Jo, den natten drömde jag nämligen att jag träffade Sofie Sarenbrant.
 
Egentligen var det väl inte så konstigt med det, fast det (åtminstone i mina ögon) pinsamma var att jag försökte imponera på henne till varje pris och till min besvikelse verkade hon inte bry sig! Nu minns jag inte allt jag sade till henne, men jag nämnde i alla fall att jag följde deckarpodden och att jag gillade den.
 
 
 
Synd att jag inte har läst hennes böcker än, för då hade jag kunnat säga att jag gjort det och (förhoppningsvis) att jag gillade dem. Aja, jag får kanske möjlighet till det en annan gång. Vem vet. ;-)
 
Har du också haft en liknande dröm?


Dagens citat:

"Jaga efter kärlek och den flyr från dig. Undfly kärleken och den skall förfölja dig."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

Kul när man hittat något man fastnat för :)

Svar: Haha, jo det är det. :-) Tyckte bara att drömmen var ganska konstig. :-P
Jessica