En vecka med plankan

Idag är det dag sju i plankan-utmaningen. Det återstår ytterligare tre veckor. Hur har det då gått?
 
Jag ska erkänna att det är jobbigt och när jag var inne på dag fyra, skakade jag. Men det har gått. Hittills har jag klarat det. :-) Min förväntning på den här utmaningen är att jag ska bli mycket bättre på plankan än vad jag är idag, så vi får se om detta infrias.
 
 
 
Trots att jag tränar minst två gånger i veckan (zumba- samt cirkelpass) och även om jag har blivit starkare och klarar lite mer än för ett år sedan, är jag fortfarande relativt svag. Men svagheter är till för att jobbas med så att man istället blir bättre och starkare. :-)
 
Har du också antagit utmaningen? Hur går det i så fall för dig?


Dagens citat:

"Du är tillräcklig som du är. Du behöver inte bevisa något för någon."
(Maya Angelou)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie