Mitt bidrag till #älskanoveller

Då var jag äntligen klar. Efter flera omgångar med redigering har jag äntligen lyckats ta mig över den minimigräns Ordberoende förlag har satt för att kunna vara med i uttagningen till #Älskanoveller - 30 nyanser av saknad. Jag skickar idag in mitt bidrag och håller andan i väntan på svar.
 

Den här gången blev jag ganska nöjd med min novell och till skillnad från novellen som kom med i Över en höstfika, är denna alldeles nyskriven. Jag ska dock inte berätta för mycket om min novell, för jag vill inte riskera att bli diskvalificerad eller något. Men det här kan nog bli bra. Nu får vi se vad förlaget tycker. Jag kommer som vanligt att hålla dig uppdaterad med info så snart jag hör något.
 
Lyckades du själv få ihop en novell till den här uttagningen? :-)


Dagens citat:

"Kärleken kommer av sig själv och kan inte läras."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie