NaNoWriMo - här kommer jag!

På sista tiden har det inte blivit av mycket skrivande för min del. Det har funnits olika anledningar till det, fast under november månad tänkte jag försöka ändra på det. Jag har nämligen skaffat ett konto på NaNoWriMo:s hemsida och planerar att skriva på min roman under november.

NaNoWriMo går ut på att man ska skriva minst 50.000 ord under november. Det innebär 1.667 ord varje dag. Det låter ganska ogenomförbart nu, men jag ska göra mitt bästa. Jag behöver trots allt komma vidare med boken om jag någon gång ska kunna bli klar med den.
 
 
Jag kommer att uppdatera dig löpande under månaden med information om hur det går för mig. Om du också har ett konto där och själv ska skriva i november, får du gärna berätta det så kan vi kanske peppa varandra under månaden. :-)

Jaha, då är det väl bara att köra igång. November - här kommer jag!


Dagens citat:

"Den som har lite skall få mer, den som har mycket skall förvillas."
(Lao Zi)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie