Plankan-utmaningen får skjutas upp

Jag har tidigare berättat om "plankan-utmaningen" som jag bestämde mig för att göra under november. Den första veckan gick bra, men under vecka två gick det sämre. Dels glömde jag bort, dels hade jag varken lust eller ork på grund av vissa saker som hände den veckan och som även har påverkat mitt uppdaterande av bloggen. Jag hoppas snart kunna komma i fas igen vad gäller den senare biten.
 
 
Med anledning av ovanstående, har jag bestämt mig för att skjuta på utmaningen och ta nya tag efter årsskiftet. Då har det förhoppningsvis lugnat ned sig en smula och kanske har jag mer ork då. :-) Till dess får jag nöja mig med träningen på gymmet. Då och då blir det plankan på cirkelpassen på lördagar. ;-)


Dagens citat:

"Idéer är per definition inte verklighet. De äger rum i våra huvuden. De har spekulationens egenskaper. De tenderar att handla om framtiden eller om saker som kunde ha hänt i det förflutna. Idéer är kusiner till lögnen."
(Robert Rowland Smith)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie