Dag 26: Tweets jag gillar [30 dagar]

Egentligen skulle rubriken ha varit "Mina mest like:ade bilder på Instagram", men eftersom jag inte har Instagram (och inte heller planerar att skaffa det) blir det svårt för mig att lägga upp sådana bilder. Visserligen har jag Dayviews, men det var år och dar sedan jag var inloggad där. Med tanke på att jag gillar att fotografera, borde jag vara mer aktiv där. Dock räcker inte tiden till. :-(
 
Hur som helst, med anledning av ovanstående valde jag att göra om rubriken/ämnet och eftersom jag är mer aktiv på Twitter nuförtiden, tyckte jag att det var passande att ta något därifrån istället.
 
Haha, undrar om det faktiskt fanns ett budskap i det där?
 
Tja, jag antar att flygbolagen behöver tjäna pengar på något sätt ...
 
Är det bara jag som faktiskt ser likheter ..?
 
Hihi.
 
Egentligen är det en hemsk konversation, men ändå lite rolig. Är jag hemsk för att jag tycker så?
 
Haha, det är en så himla rolig video! Jag har bäddat in den nedan, ifall du själv vill se den;
 
 


Dagens citat:

"Kärleken älskar att älska kärlek."
(James Joyce)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Marianne:

Hej,
Jag sökte på ordet paralegal och kom in på din blogg. Jag undrar vad ligger lönen på ca som juristassistent?

med vänlig hälsning

Svar: Hej. Jag vet inte vad medellönen ligger på nu, och det varierar dessutom beroende på var i Sverige man jobbar, men när jag sökte jobb för ca tre år sedan, låg medellönen på ca 22.000 kr. Sök gärna på nätet efter "paralegal" och "lönestatistik".
Jessica