Dag 30: Vad jag vill göra nästa sommar [30 dagar]

Ojdå ... Så långt har jag inte riktigt tänkt och vet inte om det ens är lönt att göra det, eftersom jag inte vet vad som händer nästa år. Vi bor kanske inte ens kvar i Falkenberg då - det får tiden utvisa. Dock har jag och min vän Cherry pratat om att kanske hitta på något då. :-) Sist vi pratade om det ska det eventuellt bli ett badäventyr någonstans i Sverige. Får se vad det blir.
 
 
Men om jag bortser från det praktiska, finns det då något som jag vill göra nästa sommar? Så här på rak arm finns det inget som jag kan komma på att jag verkligen vill göra. Det kommer kanske under årets gång. :-)
 
Eller, det finns en grej som är bokad, men det är den 5 maj 2016 och jag tycker inte riktigt själv att man kan säga att det är nästa sommar, eller vad tycker du?


Dagens citat:

"Risken för ett felaktigt beslut är ingenting jämfört med obeslutsamhetens terror."
(Maimonides)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie