Nätkärlek med besked!

Igår hade jag en tämligen trevlig och intressant dag. Jag hade tagit ledigt från jobbet för att under förmiddagen kunna ägna mig åt ett projekt som jag håller på med. Jag passade även på att klippa mig (var ju över ett år sedan jag sist klippte mig, vilket jag kan tacka frisören för som klippte mig sist ...) och när jag kom hem, såg jag att jag hade fått det här kuvertet:
 
 
Och inuti fanns ett brev och en kartong:
 
 
Som du ser var kuvertet med dess innehåll skickat från mySafety och i brevet skriver de om näthat och att de nu har utvecklat en försäkring som heter DigitalSkydd. Du kan läsa mer om försäkringen på deras hemsida. Hur som helst, jag som bloggare erbjuds att testa på den här försäkringen gratis i ett år och om jag är intresserad vill de att jag hör av mig. Nyfiken som jag är gick jag in på deras hemsida och läste om försäkringen och den är faktiskt inte så dum när man tänker efter. I och för sig har jag som sagt inte råkat ut för särskilt mycket näthat genom åren, men om det nu skulle inträffa tycker jag att DigitalSkydd låter som en smart försäkring. Jag har därför svarat att jag gärna testar försäkringen.
 
Vidare tycker mySafety Försäkringar att jag är en riktig kärleksspridare (?) och vill därför gärna överlämna en hälsning. Det var det som kartongen innehöll och så här såg det ut när jag öppnade den:
 
 
Hur gulligt och påhittigt var inte det? Jag stirrade stumt på innehållet och sedan kunde jag inte sluta le. Vilken härlig överraskning! Det hade jag verkligen inte räknat med. :-) STORT tack till mySafety för denna häliga kärlekshälsning! Finns inte tillräckligt med ord för att beskriva hur glad jag blev.

 
Jag vill förtydliga att detta INTE är något samarbete med mySafety. Jag skrev det här inlägget för att visa hur glad jag blev över denna lila spontana gåva.


Dagens citat:

"Kärlek kan förflytta berg."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie