Vem tror du att du kan lura?!

I början tyckte jag att appen AccuWeather var bra att ha i telefonen. Förutom att den talar om temperaturen ute, har den funktionen "Real feel" - det vill säga hur varmt/kallt det verkligen känns. Dessutom talar den om vilket väder det är.
 
 
Nu vet jag inte om jag tycker att appen är lika bra. Jag har nämligen kommit på den med att ljuga. I somras när det var strålande sol, påstod appen att det regnade, blixtrade och åskade. Trots flera uppdateringar, envisades den med att påstå att det var ordentligt busväder ute.
 
 
När detta hände för andra gången, slutade jag bry mig om appen. För mig har den inte längre någon trovärdighet. Jag funderar faktiskt på att avinstallera den, såvida inte du har någon vettig anledning till att jag ska behålla den?


Dagens citat:

"Givande hjälper andra och förändrar hur du mår själv, ger dig mer mening i ditt liv."
(Karin Volo)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie