I Hallands Nyheter

Om du följer min skrivblogg, har du säkert redan sett det. Fredagen den 4 september publicerade Hallands Nyheter en artikel om mig och en Stefan från Varberg och vår medverkan i Över en höstfika.
 
 
På onsdagseftermiddagen den veckan blev jag uppringd av ett 010-nummer. Nyfiket svarade jag och fick veta att det var en journalist från HN som ville ställa några frågor till mig med anledning av min medverkan i novellantologin. Vi hade en trevlig pratstund och hon bad mig att maila en bild på mig, eftersom bilden hon fått från förlaget var för suddig. Efteråt hade jag mycket blandade känslor. Jag pendlade mellan upprymdhet och ångest - mest det sistnämnda.
 
Det var roligt och spännande att tidningen ville prata med mig, även om jag inte gillar att stå i centrum. Hoppas att det inte är så många som har sett artikeln ...


Dagens citat:

"Så länge du lever kommer du att möta utmaningar."
(Karin Volo)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie