Allt på J

När jag såg den här utmaningen hos Spiderchick, blev jag sugen på att försöka själv. Får se hur bra jag lyckas. ;-)
 
 
Jag heter: Jessica
Jag är: Jobbig för det mesta
Jag har: Jackor som hänger i klädkammaren jag har hemma
Jag är rädd för: Jättespindlar (har i och för sig aldrig mött någon, men det utesluter inte att de faktiskt finns!)
Jag är inte: Jungfrulig (dock är mitt stjärntecken Jungfrun)
Jag sjunger: Jämt, trots att katterna springer sin väg nästan varje gång
Jag gillar: Jasmindoft
Jag äter: Jasminris
Djur jag påminner om: Jaguar (?)
 
 
Okej, jag erkänner att jag faktiskt fuskade här ... För att komma igång, satt jag och tittade på olika ord på J i SAOL-appen. Fast de flesta svaren kom jag ändå på helt själv!
 
Vilka blir dina svar? :-)


Dagens citat:

"Skapelsen är varken god eller ond; den är som den är."
(Ramana Maharshi)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie