Dag 19: Min favorittid på året [30 dagar]

Jag har tidigare berättat att sommaren är min favoritårstid, men att älsklingen har fått mig att även börja tycka om hösten. Och när jag nu funderar på det, måste jag erkänna att även våren och vintern har sin charm.
 
 
Fast nu gällde det "favorittid" och inte "årstid", eller kan man säga att det är samma sak? Kanske. I så fall är det som sagt sommaren som vinner, men även övriga tider på året har sina goda sidor. Tillsammans med älsklingen tycker jag att i princip alla "tider" är mysiga var och en på sitt sätt. När jag nu sitter och försöker komma på en enda - en favorit - kan jag inte peka ut någon särskild. Oavsett vilken "tid" jag tänker på, fylls jag av en speciell värme och glädje som bara älsklingen kan skänka mig.
 
Haha, nu lyckades jag nog få det att låta mer rörigt än jag menade. Men du hänger säkert med. :-)


Dagens citat:

"Hat dämpas aldrig av mer hat, det kan bara avväpnas genom vänskap och förståelse."
(Buddha)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Evahle - en blogg om psykisk hälsa:

Jag tror jag gillar vår och höst bäst faktiskt :) Alla årstider har sin charm och sommaren kan vara härlig om det inte regnar bort och inte är typ 30 grader varmt, för det klarar jag inte av. :O

Svar: Nej, för varmt är inte så bra. Fast jag föredrar värme framför kyla. :-)
Jessica