Beroendeframkallande låt!

Min systerson är rätt förtjust i filmen Frozen (Frost på svenska) och vid något tillfälle när jag besökte min syster, spelade hon upp olika scener och låtar från filmen för att visa mig. Jag själv hade aldrig sett filmen, men blev lite nyfiken efter att ha sett dessa klipp.
 
Därför passade det bra att älsklingen sedan köpte just Frozen till mig i present vid ett senare tillfälle. Redan efter första titten var jag fast. Nej, jag fastnade väl inte helt för filmen. Visst var den rolig och så, men det var framförallt en låt som jag fastnade för. Kan du gissa vilken?
 
Haha, exakt! Let it go. Jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på den - både delen från själva filmen som sjungs av Idina Menzel och Demi Lovatos officiella version. Låten har fastnat hos mig så pass att jag till och med har lagt till den i ett par av mina listor på Spotify.
 
Har du inte hört den? Inga problem! Jag bäddar in båda versionerna i det här inlägget, så är det bara att lyssna. Om och om igen. ;-)
 
 
 
 


Dagens citat:

"Talang är att inte ge sig, att stå ut, att hålla på."
(Bodil Malmsten)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie