En man i sina bästa år

Jag kan direkt erkänna att jag i skrivande stund inte har full koll på vem Bockstensmannen var/är (fast jag har precis kikat lite som hastigast för att få en överblick i alla fall), men lite har man hört genom åren sedan vi flyttade ned till Halland.
 
Att Bockstensmannen uppenbarligen var en kärlekskrank rackare hade jag absolut ingen aning om. Inte förrän Hallands Nyheter skrev om det:
 
 
 
Du hittar artikeln (som är längre än den som fanns i papperstidningen) här. Läs den gärna. Den fick åtminstone mig att le flera gånger.
 
Visserligen är jag lättroad, men vilken kul grej! Håller inte du med? Undrar vem som kom på att göra så här? Jag gillade särskilt den här delen i artikeln:
 
 
 
Jag hoppas att Bockstensmannen hittar någon att dela livet i montern med. Kanske är du intresserad? Om jag inte hade varit gift hade jag kanske nappat. Hehe.


Dagens citat:

"Harmoni mellan det inre och det yttre är lycka."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie