GOD JUL!

Tänk att det redan är julafton ... Jösses, vart tar dagarna vägen egentligen? Det ju nästan som om det var igår 2016 började. Nu är året snart slut.
 
Nåväl, ingen blir hjälpt av att man ältar detta. Idag kommer det bli en lugn dag för mig och älsklingen. Vi kan båda två behöva det. <3 Ingen av oss har haft det särskilt lugnt på jobbet sista tiden, plus att ingen av oss har mått helt bra rent fysiskt. Man kan bara hoppas på att 2017 innebär en förändring. En förbättring.  Imorgon kommer vi att åka ned till mina föräldrar i Malmö över dagen för julmiddag. Jag ser faktiskt fram emot det - vilket är ovanligt. Jag menar, ända sedan depressionen blev ett faktum för mig, har jag haft svårt för att träffa andra människor - även nära och kära. Det här kan ju bara innebära att jag faktiskt är på bättringsvägen. Heja mig!
 
Hur som helst, jag ville bara önska dig en riktigt god jul och hoppas att den blir så bra som möjligt för dig. <3 Samtidigt vill jag "bjuda på" en jullåt som älsklingen visade för mig för ett tag sedan. Jag kan inte påstå att den är en hit direkt, men den är lite charmig ändå. Hoppas att du får lite glädje av den du med. :-) Videon är rätt kul. Framförallt vid ca 2:18/2:19. Hans ansiktsuttryck är bara för roligt!
 
 


Dagens citat:

"Det vackraste vi kan uppleva är det oförklarliga."
(Albert Einstein)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie